Ullared

Läste nyss en tjejs blogg och hon hade vart på ullared och handlat snygga t-shirt där=) Jag vill också åka till ullared men det skulle kosta mig för mycket på tåg resan=( *snyft* Aja,får väl fixa körkort först då, och sen kan man åka ner till Ullared=D

Btw, Eve ska på VIP party nästa vecka, lyx. Men jag är inte avis för jag gillar inte personerna hon ska festa med, (avslöjar inte nu vem personerna blir(; ) Jag skulle där emot bli jätte avis om hon fick VIP till Tokio Hotel, då skulle det bli andra bullar här! Eve var bered ifall detta någon gång skulle hända., mohaha. Im Evil XD

Btw, så har jag hittat min favorit dricka som t.o.m. är nyttig=P Tranbärs juice*mums*

Men nu bjuder jag på bilder på Prins<3

 
Prins älskar att kolla på 
när barnen där ute spelar fotboll, 
fast han blir sur och skäller för att 
han inte får vara med=)


Nu ska jag gå och sova det är en jobbig dag imotgon

Puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0