Sorry för dålig uppdate!

Förlåt att jag inte har skrivit något här på bloggen men min dator hemma har krashat=( så jag har ingen dator att använda=(
kort om vad som hänt i helgen.
Lördas var jag och Eve på bio och kollade på Fast and Furius(stavning?) på heron city, vi skulle ta tåget till Stuvsta men missade gå av=P så vi fick åka ända in till Stockholm och sedan ta tunnelbanan till Skärholmen och därifrån buss till kungens kurav xD när vi kom fram dit och köpte biljetterna så var vi tvungna att vissa leg fast vi är 18 och filmen är från 15 år, dumma tant i kassan. Fan några 14 åringar som jag känner kom in på den filmen=@
Igår var den en skit dag, allt jag gjorde var att gråta. Eve hade slängt några av mina Tokio hotel bilder='( taskigt värre!!
Idag var jag hos Steffi i hennes skola som är mycket coolare än min! De har tv lektion där de får spela in i en tv studio, lyxit värre!! Killarna i hennes grupp är ju mumsiga;)<3

höhöXD

nu ska jag vidare 
pusspuss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0