Sommar väder

Härligt sommar väder det är idag=D jag och Natta satte oss i stads parken och solade lite innan vår buss skulle komma och då kommer en juornalist från SP (Södertälje Posten) och intervjuar oss och tar bild=P
Typ 6:te gången jag är med i tidningen xD Denna gång handlade det om nerskräpning i södertälje;P

När vi kom till skolan köpte jag en glass;P och sen drog vi till maten och käkadexD

Snart är det svenska och det är redovisning för övriga förutom mig och Natta eftersom vi inte behöver redovisa vårt arbete xP för att vi är bäst=D nej,skoja det är för att några andra har redan redovisat det vi skulle så därför behöver vi bara skicka in vårt arbete=)

Ska nog sola idag då=)
Kanske hänger med Natta till kören i kväll om jag orkar=)

puss på er sötisar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0