Soft8D

Idag är det typ inga lektioner för de flesta lärarna är på fotbollsturneringen mot de andra Infokompskolorna-.-'
Det skulle vara matematik men läraren sitter i personalrummet och hjälper 3:na, så jag sitter i datasalen med Natta och vid halv 12 ska vi gå och käka giros med ris och sen drar vi hem=)

Jag och Eve hann på bio igår, så vi såg Änglar och demoner. De var super bra! Den är värd att se på, men den är lättare att fatta om man har sett Da vinci koden för Änglar och demoner är en uppföljare av Da vinci koden. Men jag tycker verkligen att man ska lägga pengar på denna film. Denna utspelar sig i italien och är varklighets baserad, i alla fall i början. Det gäller att rädda fyra profeter från att dö, och det är inte så lätt med alla symboler som måste lösas och en hel stad att rädda. Kommer de hinna?=O Jag vet svaret, så nu är det upp till er och avgöra om ni vill veta svaret=P

Puss<33


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: Men visst är den bra! Helt otroligt. Man sitter som på nålar genom hela filmen, och vilket slut alltså :D



Kram

L

2009-05-14 @ 19:12:13
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0