=(

Hittade massa pistolkulor i skogen på väg till matsalen idag, självklart tar jag upp de oxåXD Haha. Min lärare dissade mig på programeringen så jag blev sur på honom igen och sen frågar han om jag vet vad som ska stå som svar, då han har genomgång. Jag kollar på honom förvånnat och säg nej. Och sen mot slutet så orkade jag inte vara kvar på lektionen eftersom jag ändå inte fattar vad han snackar om och dissar mig så gick jag därifrån.

Steffi kom till Södertälje idag och vi gick och köpte var sin glass och sedan väntade vi på tåget igen eftersom hon skulle vara hemma till 17:00=)

Jag får inte byta gymnasium för att de här hemma tycker att det är onödigt, men ingen fattar ju vad jag vill. Det är alltid bara som de vill.

Btw,så funkar min dator igen=D<33 ÄNTLIGEN!!

Ska försöka dra på bio idag då, men får se hur det blir för mamma är sur=(

hörs sen puss puss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0