Mattvätt och pannkakor

När vår programering slutade så ville min lärare prata med mig, men då hade jag ingen lust att prata med honom eftersom han ändå inte lyssnar på vad man säger=( 
Det började med att jag, Natta och Henri satt och snackade för vi jobbade och sen säger han åt oss att vara tysta men vi fortsätter, till sist säger han bara åt mig att sluta prata fast henri pratade fortfarande. Så då bestämmer jag mig för att inte prata med min lärare längre, men då ställer han en fråga till mig och blir sur för att jag inte svarar. Sen kommer han fram till mig och frågar om jag inte var medvetaen om att han hade genomgång på tavlan. Mitt svar blev jo, men jag tänker fortfarande inte prata med dig. Och sen påstår han att han förstår varför jag inte vill prata, men han vill prata med mig. Men då blir jag sur på honom. Och när alla hade slutat ville han prata med mig, och så var det bara 5 minuter kvar tills våran buss skulle gå, och jag hade verkligen ingen lust att vara kvar bara för att han vill snacka. Så jag gick och han står kvar vid dörren och snackar men jag dissade honom. Det är ingen som gillar honom, för han är inte trevlig.

Men nu har jag i alla fall matt tvätt och så har jag käkat pannkakor =P mums

Måste göra klart min berättelse, historian, svenskan och talet allt idag -.- kommer bli kämpigt. Men jag måste klara av det.

Puss på er<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0