Ingen är helt perfekt!

Alla har vi våra brister och det är inget fel på det!
Har en nära vän till mig som mår super dåligt utav att alla slänger ur sig massa dumma kommentarer om hur hon ser ut, till och med hennes egen släckt och det är inte acceptabelt!
Jag tänker inte gå in på de exakta detaljerna och namn på min vän men något kan jag berätta.
Min vän är en underbar snäll vän, men hon är smal och det stör sig alla på, vilket är jätte jobbigt för henne, och jag försöker göra allt för att hon ska må bra.Om folk inte slutar med sina elaka kommentarer har hon sagt att hon tar sitt liv och det kommer inte jag klara av. Det finns ju ingen där ute i världen som är helt perfekt och det måste man ta och acceptera, men det verkar vara väldigt svårt för människor. Jag påstår inte att jag inte har sagt något dumt till någon för det har jag visst gjort, men det har jag alltid ångrat efter så nu har jag börjat tänka flera gånger om innan jag säger något. Och ibland händer det att jag inte ger en kommentar för en annan person kan ta fel på vad jag säger. Jag är inte själv helt perfekt även om vissa tror det, jag är överviktig och är inte alls någon super babe, inte ens super modeller är super babe. Så det spelar inte alls någon roll hur ifall du har opererat dina bröst större eller något sånt, för det är en bevis på att du inte kan acceptera dig själv som du är. För det spelar ingen roll om du är kort eller lång, tjock eller smal, röd-,brun-,blond-,orange-,svarthårig eller någon annan färg. Vitt,gull eller mörk. Protestan, Katolik, muslim, buddist eller något annat. Ingen kommer bli helt perfekt hur mycket vi än ändrar på oss. 
Vi är bara människor allihopa, glöm inte det!

Puss<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0