Im in love<3

Okej det här kanske kommer låta helt konstigt men jag är helt kär i låten im in love with a Fairytale- Alexander Rybak, jag har den hela tiden på hjärnan och det är helt ortoligt hur en låt kan fastna, jag vaknade imorse med att sjunga denna låt=D<33 Och nu sitter jag och lyssnar på den<333

Btw, jag sitter i skolan och ska egentligen arbeta, men ni vet ju hur jag och skolarbeten går ihopXP

Jag har i alla fall slutat på kören och solosång='''( eftersom jag inte har tid att gå på de och då är det onödigt att betala 880 för något man inte gör. Så det är väldigt tråkigt=( musik är något jag älskar, menmen det är skolans fel!

Nu ska jag försöka arbetaXD

pusspuss<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0