IG-barn

Fy vad hemskt!!
Hade nationella prov i matematik B och det gick ju som det gick, lämnade alltså pappret helt blankt. Det var ingen som klara det eftersom vi hade ju haft praktik i 6 veckor då missar man ju ganska mycket + att jag fortfarande ligger på kapitel 1 xP Jag är ju värsta MVG barnet (NOT) jag är ig-barn i matematik, svenska och idrott men jag har mina själ till varför jag har ig i idrott, (läs föra årets inlääg så vet ni).

Jag funderar på om jag inte ska byta skola till mediegymnasiet i Stockholm, för jag trivs inte här på Infokompgymnsiet får bara skit för saker jag inte gjort, och så tycker de att jag är kaxig. Kan t.o.m. tänka mig att gå om hela tvåan bara jag slipper denna dumma skola!! Mediegymnasiet håller verkligen på med media t.ex. tv där de får lära sig hur det är att jobba framför och bakom en kamera och såna saker, och de får bra praktiker också. Jämfört med min skola som inte hjälper oss med något:@

puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0