God morgon=)

Var hos farbror doktor imorse vid 08:00 och fick ny medicin mot min pollenallergi som har blivit starkare i år=( Och sen fick jag en sån där kortison spruta med något annat i som ska hjälpa mot pollen, det sved som tusan efter den=( fick den i sidan på högra sidan='( menmen jag överlever nog=P

Idag ska jag och Eve iväg och shoppa behöver nya BH=D Och vi kanske ska till Monsoon affären;P och så ska jag kanske träffa underbara Steffi oxå<33

Blä skola om en halvtimma=(

Vi får ta dagen som den kommer med härligt regn=)

Btw,så vill jag gifta mig i en monsoon, det är nog inte många som vill det;) hihi jag är skillsXD
Och den här kläningen vill jag ha på min bröllop, så vacker<3

Odette Wedding Dress

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Miranda

gud den klänningen var ju otroligt fin :o <3

2009-05-06 @ 10:24:40
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0