God Kväll

Vid åtta var jag ute med mamma vid busshållsplatsen för hon skulle träffa sin kompis, och då såg jag en Tomii bil<333 alltså en cadillac escalade, jag stod som ett få och glodde på den bilen och gapade=O Så himla vacker den bilen är alltså!
Jag har i alla fall bestämmt mig att de bilar jag ska ha är:
1 Audi R8
2 Hummer h2
3 Cadillac Escalade
4 Lamborghini
5 BMW

Hade mys kväll idagXP med mycket gottgott=P
Glass, popcorn,kina,polly,twix,geicha,daim,
gott & blandat m.m och även ansikts mask XD

Lakrits puck,inte alls god=( 
smackade för mycket lakrits, 
visserligen gillar jag lakrits men inte denna glass.

Annans split var lite för mycket vattning, 
de borde ha sattsat mer på annanas smaken än vattnet.


Här kommer två bilder på Prins<33

Här sover han<3

och här blir han kliad på magen

Imorgon blir det kanske bio med Eve<33

Nu ska jag skriva på en av min berättelser ;P

Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har sett den nu och shit vad bra det var! Zac är så snygg :D

2009-05-08 @ 22:57:24
URL: http://linnzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0