Gassa i solen=P

Hej på er=)
Förlåt att jag inte bloggade i går men jag hade annat för mig.=)
Det hela började faktist i fredas kväll/natt då jag skulle ta ett härligt bubbelbad och då hade jag tagit i Prins i badrummet så att han inte skulle väcka Fiskmås och hela trapphuset, men då började han skälla i badrummat så jag skulle resa mig upp från badkaret och jag glömde att jag hade mobilen på handuken så jag drog handuken och mobilen föll ner i vattnet. Och som alla vet så förstördes mobilen och jag vart skit sur, men när jag vaknade igår så sa Fiskmås att jag skulle använda hårfönen och torka mobilen och det gjorde jag så nu funkar den med lite konstigheter=P Min mobile är ju odödlig xD

Senare på eftermiddan åkte vi till Nynäshamn och gick runt där, köpte oss varsin glass, kassörskan ville ha min autograf=P och sen gick vi och satte oss, njöt av utsikten över båtarna. Sen gick vi till stora hamnen och kollade på färjan till Polen som är vårt andra hem sen vi var små. Och sen åkte vi hem=)


Idag har jag och Fiskmås bara gassat i solen sen vi vacknade, och jag har verkligen blivit brum om benen*glädje dans* Men fiskmås är brunast=(

Snart ska vi käka, åka på kyrkogården och sen till Campingen=P

Pusspuss<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0