Efter regn kommer solsken=)

Yes då var man hemma efter att ha varit i skolan och sedan shoppat ;D Jag träffade Fiskmås i hamn klockan 12 och vi tog tåget till Stockholm och sen tunnelbanan till slussen och där efter bussen ut till forum Nacke där vi shoppade och jag hittade min älsklings sko affär Deichmann<33 Där köpte jag ett par snygga orangea Vty skor ;P Sen träffade vi Steffi och sen käkade vi på BK<3 Och sen åkte vi till Farsta centrum och handlade där =) gick in på Cubus och köpte en neon gul t-shirt, ett orange linne och ett vit linne =) Sen drog vi hem till Tälje igen. 

Orangea linnet        Vita linnet                 Gula T-shirten
     

Mix =P

Orange/Gult             Vit/Gult                     Vit/Orange
     
Mina sexiga skor ;P


Nu ska jag dränka mig i badkaret en stund men vi hörs nog imorn om jag inte drar på skateparty =D

Pusspuss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0