Att våga

Shoo mina sötisar=)
Jag vet att jag inte har många läsare och jag förväntar inte mig att alla ska läsa min blogg heller, men det är ändå trevligt att jag har några läsare=)
Ni är uppskattade=)<3

Att våga! är det jag tänker skriva om idag.

Jag har tänkt på det länge, i dagenssamhälle så är det inte många som vågar göra vad de själva vill. Allt handlar om mode/trender och vad man ska ha och inte ha. Vad kommer allt detta ifrån då? jo,det kommer från olika kändisar mest från Hollywood, om t.ex. Victoria Beckham skulle klippa håret i nån galen frisyr så skulle många tjejer runt om i världen göra likadant bara för att en kändis i Hollywood gör så och de tycker att det är fint. Men den idéen skulle de själva aldrig våga sig på,utan istället härmar de någon annan.
Nu har det även blivit väldigt inne mad att ha blommiga kläder allt från t-shirt till leggings. Till och med hem inredningen har blivit till en trend om vad som är snyggast att ha hemma, och om några månadre blir det ändring igen och de sägar att det som var inne med t.ex. blommor så är det ute nu. Så då har man slösat bort pengar på sånt som blir ute väldigt snabbt.
Så varför inte lägga ner pengar på det du själv vill och inte på vad som är inne och vad som är ute? Jag älskar människor som är udda,såna som älskar att vara sig själv och inte fejkar! För några veckor sedan när jag gick på bussen i Centrum så var det en tjej som gick på bussen och hon hade sin helt egna stil och gick till och med barfota. Det ser man verkligen inte ofta, men hon skämdes inte för det.Och det är såna männsikor som är coola och inte de som härmar andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0