Neeeeej='(

Har fått min ångest attack igen, vilket gör att jag orkar inte med att gå till kören idag=( eller göra nåt, vill bara ligga på golvet och gråta och skrika som ett litet barn='(

Det lilla minsta kan ge mig ångest och depression,  Idag var det min lärare som gav mig det, då hon ringde hem till mig och kollade vad jag gjorde. Klockan 15:00 ringer hon och säger att det är möte i skolan om vårt APU. Jag vart chokad eftersom vi bara har APU till 15:00 på dagarna och sen är det privatliv men nej det får man inte ha. Och det räker inte att ringa en gång nej för hon bara måste ringa mig 2 gånger-.-


Ta mig härifrån!!!!

Alla känner väl till låten jag vill ha en egen måne? Mm, det vill jag ha för tillfället!! Som jag kan åka till och där stannar jag tills allt har ordnat sig!!


Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0