mjauu

Förlåt för min dåliga uppdatering men jag har inte orkat skriva något.
Kan skriva lite om vad som händer i mitt liv så att ni vet, Jag och min klass har APU i skolan. Vi håller på med en skol tidning, och igår blev det klart att vår tidning bara trycks i 20 exemplar eftersom de inte har råd med mera-.- Onödigt att göra skoltidning då tycker man ju-.-
Men i alla fall så ska jag göra en intervju imorgon med en tjej om hur det är att vara ett Tokio Hotel fan, har fortfarande inga frågor-.-'
Men det kommer=D
Bilddagboken är segast.com de har alltid problev där och man blir helt galen:@ Den slutade funka precis när jag höll på att skriva på min ff en räddande ängel, allt kunde gått åt skogen om jag inte såg den lilla rutan som kom upp.

Annars sitter jag i skolan och lyssnar på Tata Young- Sexy,Naughty, Bitchy gillar verkligen den låten=D Fast jag borde nog skriva klart på min artikel men det går ingen bra, för jag vet inte vad jag ska skriva mer=P
Men jag har skrivit klart min recension om Lady GaGa, Pay it forward och Tokio Hotel. Men jag har en till recension att skriva men jag har inte hört den låten-.-'

Jag längtar efter vanliga skoldagar för jag har ingen koll nu längre=(

Aja,puss på er där ute<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0