Fy för gullandet!

Gud vad jag har tröttnat på allt gullandet bland kärlekspar-.- Det är fan gull hit och gull dit*spyr*
Det ända som händer är ju folk som går runt och kysser varandra och säger massa kärleksord som du är så söt,älskar dig, älskling,underbar, sötast, bara min,gullig och allt sånt kladd ord*spyr* Det är bara för mycket att få höra det 24/7, vart man än befinner sig finns de orden där.
Ni tänker ni, men det är bara för att du inte har någon att gulla med. Då kan jag säga såhär, även om jag har ett förhållande så vill jag inte ha så himla mycket gullandet. Och att vara med varandra,smsa, och ringa 24/7 är också jobbigt.Kanske bara om man bor olika delar av landet så är det okej, men inte om man bor i samma stad.

Aja,ny ska jag göra andra glada med min ff=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0