Sommar och förkylning=?

Yesbox,då var man tillbaka i bloggen igen då. Det har varit krångel med bloggen förra veckan och sen har jag varit borta över helgen så därför skriver jag inte förren idag. 
Förra veckan fick jag ett mail om att jag had vunnit 2 biljetter till Peace&Love, men dock kan jag inte gå eftersom jag har sommarskola.

Det är super varmt ute riktigt sommarväder=D men dock är jag förkyld så det är jobbigt, och jag känner mig jätte trött. Men förhoppningsvis blir jag bra till den 4/7 då jag och Fiffi ska på kryssning=P

Snart kommer Ängel och hon ska stanna här kanske 2 veckor, så det blir att ha kul och sola och bada=D<3

Men vi hörs 
puss på er<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0