Sol=D

Ännu en dag i den varma Sverige=D Det tycks hålla sig åtminstånde till helgen vilket är bra eftersom jag ska på kryssning på lördag =D

Jag har i alla fall solat benen ideg och det märks att jag har blivit brun, för att jag måste ha plåster på mina ärr så det är vita fläkar på knät =P


Hoppas ni får er bruna hud som ni vill ha, själv kämpar jag med att bli brun som Eve vilket är omöjligt. Igår kom hon hem efter att ha varit på stranden, och man såg att hon var brun eftersom hennes bikini trosor hade lämnat efter sig vit avtryck=P

Ska snart till bussen och möta Eve på kyrkogården sen ska vi till Mcdonalds och köpa hem lunch för mamma orkar inte fixa mat=P

Puss på er<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0