Sjuk+ sjukt kär

Har inte vart i skolan idag eftersom jag är sjuk, ska försöka ta mig till skolan på onsdag. men vi får se vi har klass dag, eller ja,de bestämmde att alla 2:or skulle vara med på vår klassdag. Men om det regnar så blir det inget, vet i alla fall inte vart vi ska vara får smsa någon imorn och fråga=)
Och på torsdag är det skolavslutning=P





Jag är också sjuk kär i en kille som jag aldrig har träffat, Ja det är en kändis. Kalla det vad ni vill! Men jag är kär vad jag än gör så önskar jag att han var med mig, jag har till och med börjat planera för vårt bröllop. Nej,jag är inget hopplös fan som inte har ett liv!! Jag har ett jättebra liv och kan inte önska mig något annat, men alla har rätt till att fantisera och ibland kan det kännas som verklighet. Och då kan man känna sig väldigt ensam=(



Men nu ska jag leka med prins=P

Love you all<33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0