Måndag=)

Hade bara skola i en timme, fast då var det teater som människan socialt och kulturelt hade gjort. Sen åkte jag hem och tog nästa buss ner mot stan och sen åkte jag och fiskmås först till kyrkogården och sen till Söder och hämtade ut biobiljetter till på torsdag, och sen åkte vi till drottninggatan och köpte polsk mat till mamma och sen träffade vi Steffi<3 och drog till Mcdonalds för att käka Big Mac & co<3 Sen gick vi till Centralen och gick in på pressstop där jag köpte den nya Tokio Hotel tidningen=D<33 Och sen drog jag hem och på tåget fick jag en ros=D<3 fråga inte varför för det vet jag inte själv xD Antagligen för att jag är så himla snygg xD


Träffade Erik igår och vi badade i Måsnaren xD Eller det var egentligen jag som badade och Erik och Ida doppade bara fötterna=P MESAR xD

Jag och Erik

Min kärlek=)<33

Puss på er<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0