God morgon=)

Har varit vaken sen halv tio och smsat som en galning till olika personer om vad som händer idag. Från början var det bestämt att min klass skulle ha klassens dag idag men sen ändrades allt och det är 2:as dag istället och på lappen som man fick hem stod det att vi skulle samlas vid ica-jätten i västergård men sen så ändrade de allt till Torekällberget där vi ska fika för egna pengar.  Alltså det är inte så att inte jag har pengar utan det är vissa andra som har det svårare, så jag ska inte fika idag för att jag orkar inte med det varje dag. Åt faktist tårta igår för min älskade syrra fyllde år=)<33

I ferdas hade jag en underbar dag med min syster=D<33 först gick vi på Rix Fm i E-tuna och sen gick vi och satte oss i en park där de hade en annan spelning och snackade och skrattade och hade det mys<3  Sen glodde vi på en porr butik xD Innan det hade jag hängt med min syrra och hennes ungar och handla, som vanligt började de bråka men då stod jag och syrran och skämmde ut de så att de blev tysta ;D Fy vad vi var stygga xP


Imorgon är det skolavslutning klockan 10 =P Men ska dra till skolan lite tidigare eftersom jag måste skriva ut ett papper som är viktig till på lördag, då min egna skrivare vägrar funka =(


Sen är det sommarlov på fredag, lördag och söndag sen är det skola igen=( i två veckor=P Har sommarskola med matte B.

Men nu ska jag fixa mig

Puss på stjärten*:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0