Anorexia or what?=O

Asså, jag stör mig på folk som påstår att de är tjocka fast de egentligen är underviktiga!:@ Vad fan är det för fel på samhället idag?=O Det är skit fult att vara underviktigt och det är inte ens hälsosamt! Och det är speciellt tjejer som håller på så, varför? Är det för att de är rädda för att killarna ska tycka att de är fula och äckliga? eller what? Är det igen som vågar stå att de inte behöver vara underviktiga och vara vackra och älskade ändå? Jag har aldrig fattat mig på de människorna. Själv har jag börjat älska mig som jag är, och jag är mullig det har jag alltid varit. Men nu pågrund av min knäskada måste jag gå ner i vikt. Men jag fattar inte varför ni tjejer inte kan acceptera er själva så som ni ser ut!? Du som har en bra svar till detta kan ju kommentera =)
 
Till er alla mulliga där ute, Ni är super vackra som ni är!! Kärlek till er<333

Den anorixia människa på bilden är sjukt äcklig!! Det ska vara tjejen i spegel bilden för det är super vackert<333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det handlar inte alltid om att man tycker att man är tjock, utan det är bara det att man kanske tycker att det finns något på kroppen som kan bli ännu bättre eller finare. Det har inget med vad andra tycker och tänker om det, speciellt inte när det gäller killar.

2009-06-23 @ 23:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0