True or Lie?

Vet att man inte ska dra upp gammla saker men det är fortfarande många som tror på att det som sas om Michael Jackson om att han förgrepp sig på barn. Jag har aldrigt trott på det eftersom det var ingen som hade starka bevis på det och om detta var sant skulle han inte få behålla sina egna barn då, och alla vet ju att de har hårda regler i USA. Utan det var så att  människorna var avensjuka på MJ för att han hade lyckats så bra med sin karriär, och då ville de ha pengar av honom. 
Det var så sjukt synd om honom, även fast jag inte tyckte om honom som person var han en väldigt bra artist och han la ner hela sitt hjärta till musiken och sina fans. Och vad får han för det? Jo, skit om att han förgripper sig på barn. Asså, jag hatar sånna människor som gör sådant mot människor som är snälla.
Så snälla kan alla bara lägga ner det där om att han förgrippit sig på barn när det inte finns starka bevis!


R.I.P Michael Jackson(f)
Just nu vill jag vara en ängel för att få se och höra din musik, du popar så att hela himlen är vacker med din underbara musik<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0