Trött fortfarande

Är fortfarande trött efter kryssningen i lördas, men det var super kul=P Började med att i fredas åkte jag hem till Fiffi och käkade pizza istället för tacos=P Fiffi har blivit as snygg;P Raaaaw;) Sen drog vi hem till mig och packade badkläder, drog och badade en snabbis. Sen hem och leka med Erik, Jane,Jocke XD Satt på Jockes altan på kvällen och snackade massa saker=P Kom fram till att jag inte behöver någon kille för jag kan slicka mina bröst själv =D Mohahah XD
Efter tolv på natten drog vi hem för vi skulle sova,(var bara 4 timmar kvar innan vi skulle ta bussen till stan)men det gick inte eftersom Erik,Markus och Greg ville att vi skulle vara ute med de och leka=P Så vi drog på oss kläderna och gick ner till de, och självklart regnade det=) Efter att Erik kämpade med att sova i lägenheten och inte åka till stugan,(vi drog in moppen till mig)i regnet så sa vi alla hej då och sen gick alla hem till sig. och jag sov bara en kvart och Fiffi en halvtimma=P Så man vart trött som tusan och det är jag fortfarande=)

På tåget till centralen
Holland American Line 
möte vi i slussen
Bild inne ifrån båten vi var på
Spanade lite på någon 
kille som jobba i Ålands hamnen
Trollkaren EBI underhöll
 de små barnen=P



I söndas åkte jag hem till syrran, då hon har brutit fåtten kan hon inte åka och köpa cigaretter så jag köpte det på båten till henne=) Låg i deras nya solstolar och sen vid pooldecket och solade men halv sol=P lyckades ändå bränna mig på brösten och så fick jag märken av mina solglasögon i fejsetXD 
I måndas åkte man hem och då hängde karo med=) Mamma hämtade även ut mina packet (står på henne) med nytt smink och nya fräna skor=P


Kollade på Michael Jacksons minnescermoni igår, jag är/var inget fan av honom men hade ignet emot honom heller. Han var extrem grym på det han gjorde=D Och hans minnescermoni var sjuk fin<3 Började t.o.m gråta=''''''''''''''''( Och när hans dotter höll tal då grät jag floder<33 Stackars barn<333 vet hur det känns att förlora sin pappa<3333
Btw, så vissade tv4 hela dagen och M.J. Hur han hade det som liten, minnescermonin, Konsert och Michael Jackson Not for sale

Idag onsdag var jag,Eve och Karo i maxi och handlade=P köpte gul och metalica lila nagelack och Barack Obamas bok=D

Men nu har alla gått och lagt sig, ska göra samma sak=) 
Puss och god natt<333


M.J King of pop for ever<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0