Regn?=O

De sa på nyheterna igår att det skulle bli regn idag, men jag kan inte se ett ända regn moln=O Det är soligt och varmt ute=D

Lyssnar på Britney Spears och är extremt dukig faktist=)


Måste bara säga att jag inte är en sån som läser andras bloggar men jag har några som jag går in på dagligen=)

Amir(Super häftig kille och vågar stå för vad han tycker)- gaybloggen.com

Sara(Cool brud och tar ingen skit av andra)- elvismannen.devote.se

Miranda(En brud med humor)- mestiis.blogg.se

EllaMarie(Bruden är 15 år och ska få tvillingar, önskar henne all lycka)- ellamarie.blogg.se

Foki (super söt liten flicka)- foki.blogg.se

Orsaken till att jag inte läser så många stora bloggar är för att jag tycker att de är för egoistiska av sig, och skryter för mycket om vad de har och vad de gör.



Vad händer hos er då?=)

puss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0