OMG=O Vattenmelon!!

Jag älskar vattenmelon^^<3 Det är ju super gott med vattenmelon;P<3 Skulle kunna äta det resten av mitt liv^^<3


Btw, så måste jag låna Harry Potter filmerna för jag har bara sett första filmen och halva 2:an:$

Det är så många filmer jag vill se. Kolla själva.
1.Baksmällan
2.Alla harry potter filmerna
3.Fighting
4. Whatever works
5. Ice age 3
6. The Proposal
7.Sommar med Göran
8.Johnny mad dog
9.Brüno
10.Johan Falk- gruppen för särskilda insatser
11. Män som hatar kvinnor
12.Year one
13. Public Enemies
14.Linje 1 2 3 kapad
15. L.A Gigolo
16. The ugly truth
17. Arthur och Maltazard

Har ni sett några av dessa? Var de bra eller dåliga?

puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0