Musik<3

Vad skulle man göra utan musik?=O  En skrämande tanke egentligen, för då skulle man inte må så bra och inga budskap skulle komma fram till världen. Så jag måste tacka musiken<3 För musiken är en stor del av mitt liv<33

Vaknade vid ett tiden idag och sen åkte jag och karo och möte Eve på stan, gick runt och sen hem. Sen har jag sutit här vid datorn och lyssnat på musik. Dagens artist är MJ<33

Det är först nu när han har dött som folk slår upp ögonen om honom och hans musik. Förut snackade många skit om honom och sånt, men nu har t.o.m hans alla album blivit aktuella. Ska det behövas att en person dör innan någon bryr sig om än?=O Det är skamligt=$

Men nu ska jag spela fia med knuff och vinna =P

pusspuss<333


For ever MJ<3

Kommentarer
Postat av: a

sv: haha okej :) göra idag då?

2009-07-14 @ 15:42:49
URL: http://aaeh.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken blogg NÄr ska vi hångla ??????

2010-07-20 @ 15:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0