Min lista över bra musik och varför=P

Nu ska jag lista vilken musik jag tycker är bra och varför, och sen vilka som är dåliga.=D

Topp lista

1. Tokio Hotel.♥♥
Anledning- Det är en sån energi i deras musik och man kan aldrig tröttna på de, och så har de ny album på gång=)


2. My chemical romance.♥
Anledning- Det är ett sånt drag i deras låtar.


3. Britnay Spears.♥
Anledning- Har lyssnat på henne sen jag var liten och det är så fina låtar och vad hon än gör så lyckas hon alltid göra bra musik.


4. Samy Deluxe.♥
Anledning- Super grym tysk rappare, som har coola låtar.


5. Green Day.♥
Anledning- De gör grym musik och de har gjort en ny skiva=D


6. Westlife.♥
Anledning- Deras låtar är otroligt vackra



7.Backstreet boys♥
Anledning- Minnen från när man var liten och lyssnade på de underbara låtarna<3


8. Beyonce.♥
Anledning- Lyckas alltid så stort med sina låtar


9. Michael Jackson.♥
Anledning- Grym artist med gryma låtar<3


10. Kelly clarkson.♥
Anledning- Fin röst och älskar hennes musik


11. Avril Lavigne.♥
Anledning- Coola texter och en cool brud=)


12. P!nk.♥
Anledning- En super duktig sångerska som rockar världen.



Diss lista

1. Katy Perry.
Anledning- Så otrolig uttjatad bara samma låtar hela tiden.

2. An Cafe.
Anledning- Ingen bra musik.

3. Paris Hilton.
Anledning- Ingen bra 

4.Slipknot.
Anledning- Bara massa skrik, fattar inte ett dug vad de sjunger om

5. Miley Cyrus.
Anledning- Hennes låtar är barnsliga och änev hon är det.

6. Jonas Brothers.
Anledning- Man tröttnar snabbt på låtarna.

7. Vanessa Hudgens.
Anledning- Håll dig till high school musical, för det är du bäst på.



Såhär ser då min lista ut, Och jag tänker inte ändra på mig för att ni skriver hur mycket fel jag har. Alla har ju sina egna åsikter, men jag kränker inte de artister som jag inte gillar, som vissa andra gör med Tokio Hotel, så väx upp och va mogna.

Puss på er<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0