Hejho=D

Blev väckt halv nio imorse, för jag skulle hänga med min mamma och hennes kompis till immigrationsverket. Väl där frame tog det lång tid, fick nästan vänta en timme. Men som tur är så underhöll Steffi mig med att smsa hela tiden<3
Efter det åkte vi tillbaka till Södertälje och handlade på lidl och sen åkte vi hem=P Ska snart gå ner till spelbutiken och köpa frimärke till imorgon=)
Ni undrar säker varför till imorgon och inte idag, jo det är en grej som alla Tokio Hotel fans ska göra till trummisen Gustav. I lördas natt vart Tokio Hotels trummis misshandlad och vart tvungen att sy 36 stygn i huvudet=( Och Nu ska vi fans skicka krya på dig kort till honom, och för att göra detta speciellt så är det bestämmt att alla ska skicka imorgon(lördag den 18 juli) så till er alla TH fans där ute säger jag bara do it! Och sen är det en anna grej som man också kan göra det är att ta en bild på sig själv samtidigt som man håller upp ett papper med en hälsning till Gustav. (För mer info,besök: http://kaulitzandthegs.blogg.se/) (Bild kommer så fort bloggen vill ladda upp en)Det sorliga för de killar som gjorde detta är att de nu är hatade av inte bara några få människor utan någon miljon människor runt om i världen.


Nu ska jag skriva brevet till Gustav<3
Puss på er<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0