Fy skäms Sylwia!!

Jag vet att jag är jätte dålig på att skriva i bloggen, men det är inte alltid så att jag har något att skriva eller så är datorn upptagen av någon annan. Men jag ska försöka skärpa mig.

Vad som har hänt den senaste veckan? Jo, min syster ungar har varit här, vi har hyrt film och sånt. 

I måndas fick jag nya biobiljetter till filmen Drag Me To Hell =D För att de första biljetterna som jag fick kom en dag försent. 
Drag Me To Hell 
Christine Brown är en ambitiös bankman. Allt i hennes liv går i rätt riktning just nu. Hon har en kille som älskar henne och om allt går som det ska kommer hon att utnämnas till biträdande avdelningschef. Bara hon vågar visa att hon är tillräckligt tuff, så är jobbet hennes.

Då den mystiska gamla damen , fru Ganush, uppsöker banken för att be om anstånd med ett förfallet lån, blir det Christines uppgift att fatta det svåra beslutet om anstånd eller ej. Christine vet vad hennes chef förväntar sig av henne, men nekar hon fru Ganush anstånd kommer damen att vräkas från sitt hem. Christine väljer sin karriär förre sitt samvete. I sin förtvivlan och vrede förbannar den gamla damen henne att brinna i helvetet i allevighet.

Mycket snart tvingas Christine inse att fru Ganush förbannelse inte bara var tomt prat av en stollig tant, utan onda krafter verkar för att driva henne till bristningsgränsen och en evig förbannelse.

Källa-http://www.sf.se/filmer/film/11009893/Drag-me-to-hell

Jag som vanligt viss inte blir rädd för skräckisar hoppade till då och då av rädsla och blundade =$ Den filmen var även äcklig så det är lite spy varning på denna film med. Men jag klarade mig i alla fall från mardrömmar=)

Hoppas ni vågar se den ;)
puss puss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0