Bilar är som sex, ger en sköna orgasmer=D<3

Igår onsdas var jag och Eve och kollade på olika bilar=) Vi lekte att vi var rika XD  Eve hittade en bil som hon vart hel förälskad i =P
audi a5 cabriolet

Själv har jag inte bestämmt mig vilken jag vill ha=P Men här kommer några alternativ av de bilar jag älskar=) Och förhopningsvis kommer äga en dag=D

Audi r8 orange
Audi tt orange

Cadillac Escalade
Hummer h2 grön

Hummer h2 orange

BMW m1 orange
BMW z4 grön

lamborghini gallardo orange
lamborghini reventon

toyota ft-hs

mitsubishi eclipse

mitsubishi outlander

Hyundai Santa Fe

Hyundai Genesis orange/svart

Nissan gtr

Land Rover lrx

Ford gt90

Det var några av mina sexiga dröm bilar;P

Nu ska jag sova för ska med mamma och hennes kompis till imigrationsverket =P
 Pussi Puss<333 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0