Seg

Helgen var varit väldigt seg, vet inte om det beror på vädret eller om det har och göra med att jag har varit i Berlin=S menmen...imorgon har jag sjukgymnast och sen är det back to school som egentligen började i torsdas=P Dock har vi ingen kör imorgon den börjar först den 19/1 om jag inte tar fel=P Jag får inte tag i Mimmi eller Erik vet inte vad som har hänt med de två=S
 Har också fått tillbaka mitt ångest för livet, då jag inte vet vad jag ska göra av mitt liv. Vart jag ska ta vägen efter skolan?=S Jag vill bara ligga i sängen och sova bort alla dagar för jag känner mig så sämst på allting och jag gråter utan anledningar och har ont i kroppen. Men jag försöker att dölja allt när jag är med människor. En anledning till att jag mår skit är kanske att jag inte har kvar min pappa och sedan inte fått prata med någon om detta, vilket gör att allt är mitt fel det som har hänt i livet=( Har även tänkt hur långt livet är innan allt tar slut? och ibland vill jag bara inte leva av räddslan för livet=( Skulle folk klara sig utan mig? klart de skulle, för då hade pappa levt ännu=(<3
Nej,jag är inte "emo" för att jag tänker så här!! Jag vill bara veta vad livet har för mening egentligen!!
Kram

Kommentarer
Postat av: miranda

men gud! inte tänk så!:O

jag har inte heller ngn aning va ja ska göra me mitt liv! men liten klappa på axeln om du vill prata om ngt, vadsomhelst! så lyssnar jag!

kram

2009-01-11 @ 21:16:30
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: miranda

sv: <3

mina tips är att bli medlem på en trafiksida och läsa många andra bloggar och komentera så dom kommer tillbaka och komenterar din blogg:D så får du nya personer att se din blogg :D

här är en trafiksida som jag är med på:D



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=mestiis

2009-01-11 @ 22:42:05
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0