Nu ni=P

Nu ska ni få de efterlängtade bilderna från Berlin, eller några av de i alla fall för jag orkar inte ladda upp alla 200 någonting=P
Mamma och Eve vid Berlin muren

Resturang på Alexander Platz
 
Hund släde mitt i centrum=P

Konstiga rör från ett hus=S

stenlabyrint=P

tjejen som skrämmde mamma xD

Mamma tyckte att jag passade ihop med Einstain=S

Madame Tussaude

Jag är en vinnare=P

Eve är också en vinnare=)

Eve med the Betles

Jag med the Betles

Eve med Bill Kaulitz(nej,hon är inget TH fan)

Jag med Bill Kaulitz<33

Jag och Bill igen=D
p.s jag står och pratar med en som jobbar då bilden e tagen d.s


Jag och Bill<333
p.s pratar fortfarande d.s


Kyss på Billiboy<333
Här önskade jag att Bill var riktig så jag kunde ge honom en bättre kyss xD


Homie med Madonna xD

Nice car=D

Eve satsade stort med maten=D Var det gott?

Hittade ett ställe på Alexander platz
där man kunde åka skridskor
och de här pingvinerna fanns för små barn=)


Eve goes pink lady

Eve utanför MTV studion

Universal music

Warschauer Strasse

Tysk kringla=P

Flygplatsen i Berlin,i väntan vid fel Gate:@

Min dvd jag köpte i tyskland har nu två intro=P

Fick strumpor av mamma=P

TH tidningen=P

TH boken liknar inte alls den svenska boken

Mitt orscars pris med mitt namn på=)


Så det var de viktigaste bilderna jag ville lägga upp=D

Kommentera gärna=D

Pussipussi<33

Kommentarer
Postat av: Emelie B

Fina bilder ;) Gillar bilderna med dig och "Bill" starkt!

2009-01-23 @ 13:59:24
URL: http://overweightbastard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0