Lördag natt=P

Klockan är halv 12 och jag ska lägga mig snart för jag ska upp vid 09:00 eftersom mitt tåg till Eskilstuna går 11:12=) Jag ska med Eve till tuna Park och kolla på Kevin,Alice,Anna och förhoppningsviss Robin Bengtsson=D Och på natten mellan måndag och tisdag åker vi till flygplatsen i skavsta=D Vårt plan går 06:30 till Berlin<33 Och det bästa av allt är att eve också ska med<33 Så det blir Jag, mamma och Eve mot BerlinXD min kamera är tom så då är det bara att ta massa bilder=P
Men nu ska jag gå och lägga mig och kolla på Beck=)
Gute nacht meine liebe<33

P.S Tokio Hotel tv dvden var helt underbar<3<3<3<3<3 Tack Mimmi för att du köpte den till mig<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0