Karaeoke xD

Sjunger lite karaeoke låtar på datorn =D är extremt duktig på det =)*stolt*
Imorgon är det skola och jag har inte gjort min svenska läxa-.- fattar nada på den om jag ska vara ärlig=P det är en bokredovisning av en bok som jag hatar att läsa(hatar att läsa över huvudtagetXD) Drömspel heter den elaka boken-.- Det värsta är att jag har sagt att jag har börjat skriva fast jag inte alls har det XD jag är så duktig, och det kommer hon få veta om jag inte rör ihop något xD *tänker ond*
Nej, men ärligt talat bör jag nog tänka mer på skolan än att leka runt på internet=P hehe, men det gör jag när jag orkar, för det är sååååååå långt tråkigt med läxor, och hur mycket jag än kämpar blir de aldrig nöjda-.-

Idag så köpte Eve sin lilla plutt<33 han heter Prins<33 han är så söt, och då har jag bara sett honom i cam men nästa helg ska jag till Eve och hälsa på Prins, och då får Eve akta för jag tänker kidnappa Prins xD *onda planer*
Hahahahah, gud vilken humor jagt har dåXP

Var med Erik vid 20:00 och vi hade kuddkrig, vilket man inte ska ha i vardagsrummet där det står massa med kristall,porslin dockor och ett glasbord =P men tur så hände inget=)

Min kompis Emelie har förlovat sig med sin kille idag=) grattis
Tredje kompisen som förlovat sig nu, först Natta och David, sen Anna och Marcus och nu Emelie och hennes Roman
Vem blir det sen?"=S
Alla har någon att dela sin kärlek med förutom jag =(
Menmen,man kan inte få det man vill ha.
Vissa får allt de pekar på, medan såna som jag får inget='(


Ne,men nu ska jag sjunga lite till och sen ska jag kolla på tv, har lägenheten för mig själv då ingen vill va med mig ='(

kram och god natt<333 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0