Hej alla skumabananer xD

Var och badade idag med skolan(en tredje del av skolan)och när jag ska byta kläder för att dra hem så har jag fått utslag på mitt högra ben och det kliar och svider. När jag kommer hem så hade jag börjat blöda på benet också, är tydligen allergisk mot klor=( Dumma =(

För 20 minuter sen lyckades jag tappa en tallrik i golvet så att den gick i bitar, men det var för att jag skulle hålla på och trixaXP (wanna be Tom Kaulitz) och sen efter det tappar jag mammas glasögon i golvet också, men de höll som tur var=) (inte meningen).

Imorgon ska jag till Södertälje syd vid lunchen och köpa tåg biljetter till på fredag=D Eve here i come<3 Sen ska jag till skolan och vara där i massa timmar eftersom har möte med min idrottslärare och mentor (jag har varit dumma=PInte alls). + att mamma ska komma eftersom vi får besök av skolverket och då ville vår rektor att elevernas föräldrar ska komma. *yey gör vågen*-.-

Jag bör nog göra mina läxor någongång i detta livXD eller så tar jag det i mitt nästa liv XDD

Ne men usch vilken humor jag harXP Men där ser ni, jag är inte onormal jag är bara annorlunda<3

Nog skrivet för så länge, kommer kanske upp ett till inlägg sen
Love from me 2 you<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0