Dumma mensvärk:@

Vi alla tjejer får det en gång i månaden=/ vilket är extremt jobbigt eftersom de dumma mensvärkarna aldrig vill släppa känns det som. Och idag är det min tur=( det känns som om hela ryggraden dras ut och jag känner mig illa mående+o(
Fast nu när jag kom hem från skolan så tog jag två alvedon och det är bättre=)
Fick även snygga avklippta fingervantar(heter det avklippta fingervantar?=S) dock visste jag inte vart de kom ifrån så jag fick kolla upp det och det vissade sig att det kom från tidningen Okej=D om jag inte mistar mig=Phehe...

Jag blöder även från min kind idag eftersom jag aldrig kan låta mina finar vara ifred, ska alltid sitta och klösa på de=(

Under praktikveckan som tillfaller V10 så kommer vi som inte har någon praktikplats få göra en skoltidning, och där är jag ansvarig för musik;P men dock ska det bara handla om musik i skolan typ om någon är med i ett band och sånna saker=P

Ne, men nu ska jag ta och lägga mig i sängen och kolla på The Pursuit Of Happyness (Jakten på lyckan som den heter på svenska) hittills tycker jag att det är en bra film =) Men jag åter kommer med det när jag tittat klart ;D

Nu tar vi en snabb titt in på bilddagboken och sen film=)

Puss på er<33


Mina heta fingervantar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0