Dissare

En sak jag inte riktig fattar?=S hur kan man dissa sina vänner för sin flickvän?=O visst jag skulle vilja ha en kille som är med mig ofta men inte så att han skitar i sina vänner:@ och mer nu när vi känner dig tjej kan du ju vara med oss också! Sen klagar du på att alla är sura på dig och inte vill snacka med dig, men om du börjar svara på folk som kontaktar dig så skiter ingen i dig. Och det var du som tjatade i slutet av förra året att du inte gillar när du förlorar dina vänner. Men om du ska vara så taskig och dissa alla oss så får du skylla dig själv om du förlorar oss. Jag vet att jag har sagt att du alltid kan lita på mig och att jag alltid kommer finnas för dig, men när du nu håller på som du gör är det väldigt svårt att finnas där för dig. Men jag ger inte upp så lätt för mina vänner,hoppas att du fattar det.

En vän som bryr sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0