Vill inte!!

Har inte skrivit på länge med det beror på att jag inte har haft något att säga.
Men idag fick jag veta att media klassen kommer få läsa programering A igen, på onsdagar på morgonen eftersom vi inte fattade något då våran då varande lärare gjorde våra uppgifter=( Så detta betyder att vi skall få läsa 4 timmars programering varje onsdag=@ och det vill jag verkligen inte!! Jävla lärare som förstör för oss, det kommer sluta med att jag måste gå om 2:ra ring och då kommer jag inte gå ut skolan förren 2011!! Det tänker jag inte göra=@
Så jag sägar bara så här Vill inte Tänker inte!!
+ att jag är på tvingad att läsa matte b av min rektor och jag fattar inget av det heller=S

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0