saknar sängen=(

Hejsan sitter och möglar i skolan, och kommer somna när som helst. Så om jag stavar fel är det p.g.a att jag halv sover.=P
Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men har haft annat för mig, i torsdas var jag sjuk så jag var hemma. Och i fredas var jag hemma oxå eftersom jag kände mig seg, så jag hängde med mamma till vårdcentralen för hon hade tid hos läkaren, och det visade sig att hon har bihålinflomation. Sen ringde Eve och tjatade att jag skulle komma till henne, men massa nej och övertalning så åkte jag till henne=) När jag kom dit så skulle min svåger hämnta mig och jag visste inte att deras lilla ford fiesta funkar så jag ståd och letade efter deras kia, sen ringde min svåger mig på mobilen och sa att jag såg ut som en dum blondin och att jag skulle börja gå, då frågade jag vart han va och han sa gå rakt fram.*går rakt fram* gå till höger. Vänder mig om och tittar och där sitter han i den lilla forden=P Sen när vi kommer hem så fick jag se lilla Prins<3 han är ju hur söt som helst.*kidnappar* Vid halv 6 åker vi till tuna Park och jag och Eve shoppade enda fram till stängings dags=) sen gick vi till Coop och köpte massor med nötter, sen kom syrran och hämtade oss, Sen lekte vi med Prins sen somnade han och  vi kollade på film men jag somnade i filmen=P I lördas kom deras kusiner och va där massa med timmar=S efter hundra år skulle de åka och jag och Eve med Prins åkte med för vi skulle till mig. I söndas åkte jag och Eve till Skärholmen och shoppade=) handlade på New Yorker<3 och sen åkte vi hem, käkade och sen var det dags för Eve och Prins att åka hem, så jag åkte med de till tågstationen och lämnade av de där=)

I måndas var det ingen skola, så jag, Natta och David åkte upp till Stockholm och då var det dags att shoppa Tokio Hotel kläder<3 köpte en t-shirt,svettband,keps,byxor,halsband,mössa,flagga,sängkläder,mugg och vantar

men nu ska jag avrunda lite innan jag skriver konstigt

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0