R.I.P Södertälje

Tjollahopp XD
Massa tråkigheter har hänt natten till idag här i södertälje=( Det har brunnit i Tempo matbutiken här hos mig=( men även willy´s i Weda och Ica i Weda + att det började brinna i Södertälje Hamn i willy´s under min skola, men det upptäcktes i tid. (För er som inte vet så ligger mitt gymnasium i samma byggnad som willy´s, vi har de övre våningen tillsammans med några företag. ) Man undrar ju vart Södertälje är påväg? Och sen fick man ju också höra att ett hotell i Eskilstuna brann ner igår=( Idioter som måste förstöra!! Man blir så arg:@ Inte för länge sen brann det i Ica maxi, Coop och Ö&B här i Södertälje.
Snart är det väl bara att säga Rest In Peace Södertälje, visst så kallas Södertälje för en tokstad men inte behöver man förstöra så j*vla mycket eller?:@


Okej, över till något roligare=D
Imorgonhar mamma namnsdag så syrran kommer hit med sin familj och de ska sova över=D Det kommer bli kulXD
Puss på bloggen<3

Lite fina bilder på Tom




Kommentarer
Postat av: Fiffi

Joo sjukt att dom ska älda allt men endå vill jag flytta tillbaka

2009-02-28 @ 20:37:22
URL: http://wallbergp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0