Hej igen=)

Jag vet att det var ett bra tag sen jag uppdaterade min blogg men jag har inte mått speciellt bra psykiskt, så det är därför som jag har varit inaktiv=P Men nu mår jag något bättre=)
Veckan började med att bussarna som brukar gå till skolan har slutat gå, p.g.a. ett bro bygge vid södertälje hamn, så man måste ta tåget till skolan-.-  så i måndas när jag tog tåget till södertälje Hamn så går jag genom spärrarna och vem ser jag då?=O jo, André kille som jag är superkär i=) det var ju inte mycket folk där heller så man kände sig inte osynlig direkt=P Men ialla fall så gjorde han så att min vecka blev bra, + att han fick mitt hjärta att slå 20 gånger extra en vanligt=D<3
I fredas var hela klassen i Vasa muset och glodde på Skeppet=P kul, mitt liv är så spännande att jag skulle kunna sitta där på vasa muset och bara glo på skeppet xP sen åkte jag hem, och hämtade mina skor och drog och tränade=P efter en timme var jag klar och drog hem=) så var jag med Vero hela helgen, vi åkte till maxi också i fredas för vi fick en såndär glass "period" som vi kallar det för=P Och igår var vi bara ute på gården slängde oss på isXD och sen va vi med Natta och David, Saga och Hansson en stund innan vi gick in och kollade på filmX) Och idag åkte vero hem=( men nu ska jag snart dra till bussen och möta Saga för vi ska ta tåget till Järna och möta Patti<3 hon ska sova över här idag=D

Puss på er<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0