Smaken som bakenXD

Jag och Eve var på Ikea idagxD skit kul typ=P Vi kom i alla fall fram till att vi inte kan bo tillsammans eftersom vi inte har samma smak på möbler xD men vi ska i alla fall bo grannar=D men det lär ju hända först om några år,eftersom vi ska jobba utomlands i ett år och min mamma ska typ flytta till Eskilstuna nära till min syrra=) Så då blir det egen lägenhet i alla fall=P

Imorgon ska jag och Eve börja ett nytt liv, vi ska testa på livet som frukterianer(typ vegitarian som bara äter frukt(= ) höhö får se hur det går, vi kommer bara äta två gånger om dagen med bara en fruk på morgonen och en på kvällen och sen dricka massa vattenXD Jag kommer skriva hur det går så får ni se=)

Tom Kaulitz har slagit ett fan, men bruden har ju stalkat honom sen 2006 så fattar att han får damp på henne då. Jag är helt och hållet på Toms sida, även fast det är fel att slå någon. Men hon borde fatta att killarna behöver privat liv!

Puss på er<33

Kommentarer
Postat av: Miranda

sv: jag mår bara dåligt av det :( vem vet va som händer honom nu! han kan dömmas till misshandel? och om inte så kommer de ändå alltid finnas där, som en del av th's historia! kommer alltid finnas med att Tom Kaulitz slog en tjej! :'''<

tycker så synd om honom! Hon ett jävla svin som inte kan låta han va :(

2009-04-17 @ 23:32:13
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0