Kan man vara sämre på klockan än jag?=O

Hur lyckas man missa såna saker? Igår när jag skulle till kören går jag en helt timme innan vi börjar-.-' men tur så smsa Natta mig och sa att hon skulle till kören med=D men sen när vi skulle ta bussen till kören så tittade inte vi om det gick upp till kören uta hoppade bara på bussen och upptäckte sen att den åkte mot stan istället, så vi fick hoppa av och gå en extra lång bit till kören-.-' och sen vart jag sur eller nåt för mamma kontrolerar mig jämt, jag får inte vara ute hur länge jag vill-.-'
Och idag gör jag det igen! jag börjar skolan 10:00 men sitter redan här istället för att ligga och sova-.-'
Eves hund är jobbig han bara gråter och gnäller, och sen sover han aldrig i sin säng så det blir antingen med Eve på soffan eller som inatt med mig i sängen-.-' det går inte att sova då för man är rädd att sparka honom.

Jag har inte ätit något sen 16:00 igår, men jag är inte hungrig och mamma är sur för att jag inte äter-.-'

Nu ska jag sätta punkt för det hela innan bloggen krassar av mitt sur het.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0