Hur ska detta sluta?

Asså, hur i helvete kan man kalla sig för fans när man skriver hotbrev,trakasserar och sånt?=O
Det går fan inte ihop för mig!! Yes,jag pratar om det som har hänt med Tom och en fransk tjej. Det hela är ju hennes eget fel att Tom smällde till henne eftersom hon är en stalker och har tillsammans med andra skrivit hotbrev,trakasserat både killarna i Tokio Hotel, Simone(Bill och Toms mamma), killarnas grannar och sånt. Man är inte ett fan när man gör det, man är ju sinnessjuk då!! Och jag tycker inte Tom skall straffas för detta eftersom hon förtjänar det hon har gjort mot Tom och de andra killarna. Om inte polisen får bort de galna tjejerna så kommer jag persoligen åka ner till tyskland och säga ett och annat till de där sakerna!:@ 
Fattar de inte att de förstör för oss riktiga fans genom att göra detta? Killarna kommer ju bli skit rädda för alla fans och tillslut ger de upp musiken och deras dröm=''(
Men det verkar inte de där stalkerna fatta ett piss!:@

Förlåt för mina ord i inlägget, men det är så jag känner just nu. Ren ilska mot de där stalkerna!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0