Dubbelt upp=P

Så kul man kan ha att skratta åt andra?=O Jag,Anna,Natta och Sebbe satt i matsalen och bakom Anna och Sebbe satt det ett gäng med killar från praktiska och kollade på oss och skrattade och sen började de busvisla, och sen när Seth kom till vårt bord och snacka så började de skratta igen, vilket gjorde mig lite sur! De var verkligen omogna!

När jag kom hem så åkte jag och Eve på stan och köpte varsin Ben&Jerry glass och en Magnum Temptision (stavning?) super gott=P Magnum glassen hade roliga kurvor och var lyxpackat ;P

Btw, så ska Eve börja i min klass=D eller ja,hon ska bara gå där och läsa klart sina kurser eftersom det inte finns någon media 3:a ännu.

ses<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0