7 års olycka x.x

Dagen började med att jag vaknade halv 12 och mamma var iväg på kusr till 16:00, så jag och Eve var ensamma hemma med Prins=P Vid 14:00 hade vi tvättstuga och allt gick ju bra, eller ja, vi han inte att tvätta klart allt på 4 timmar xD
Så mamma tvättade resten här hemma, Eve hade dragit iväg till kungsan för en jobbintervju=P så jag var hemma själv med mamma och Prins, tanken var att jag skulle vara med Erik på kvällen men då så smsar Emelie mig och frågar om hon får vara med, då sa jag okej. Och sen kom det fram att Erik hade sagt till henne att hon skulle smsa och fråga mig ifall hon fick vara med oss. Erik hade sagt att han bara ville vara med mig en timme innan Emelie frågade=(
*suck*
Men i alla fall var vi alla tre ute först och sen drog vi hem till mig och kollade på Sandro/Slach/Ida och det var då min mobil började dampa, den vägrar ta emot sms från någon-.- + att jag nu sitter och lägger in allt från min mobil på datorn så att jag kan installera om hela mobilen, men klantig som jag är råkade jag radera alla mina Green Day låtar och de finns inte i pappaerskorgen på datorn och ladda ner går det inte heller för det är förbjudet-.- Det är verkligen 7 års olycka för mig!

Ja,jag har även lyckats krossa en spegel förra veckan-.-' kan mitt liv bli sämre än så här? Svar: Ja, det finns värre saker!

Btw, kollade på fråga Olle idag och de sa de att man sover och mår bättre om man onanerar ofta xD Hahaha bra att veta det då=)
Det är ju helt normalt att göra det, även om jag inte säger det till mina tjejkompisar utan bara till killar av någon anledning xD Men ja,ni behöver inte veta mer än så,HÖHÖ=D

Jaja,ska sluta skriva och fortsätta lägga in allt på mobilen=P

  Puss på er alla<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0