Min dag...

Today har jag gjort jätte mycket, halva dan satt jag i köket och gjorde inget,sen kännde jag mig sådär otroligt miljövänlig så jag rensade kyl/frys, sopsorterade.=) Sen vid halv fem drog jag och mamma och handlade,yey så jag passade på att köpa såndär ansikts smik till halloween ;)

Eve drog till Sara idag för att sova över där istället, taskis!!=(

menmen...ja vad ska jag säga mer??

På tisdag ska jag vara med my friends Johan, Natta och seth =) vi ska kanske till stockholm =D yey

Jag har fått lov att färga mitt hår svart OCH göra blåa eller rosa slinger =P YeahXD men det blir nästa år i januari då,eftersom jag måste vänta ett år innan jag färgar=( för jag tappade för mycket hår förut men nu har det slutat =D Nu är det någon annan som gör det ;D hehe...vad dum jag är =(

Nu ska jag gå och sova=)
Skönt med lov ett tag<3

Puss på er sötnosar<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0