Mihi =D

Har lite tråkigt så jag ska platta håret och sminka mig och ta massa ego pic =P Måste också göra klart min debattartikel =) och sen matten =( usch...

Den 18 november ska jag opereras =( usch...fy farao"/  Kommer typ hoppa på krykor till den 6 januari 2009, ja, så länge eftersom jag får ett nytt korsband och måste ha krykor i 6 veckor =( ingen rolig jullov för mig i år=( eller födelsedag för den delen heller. och ingen konsert med kören, buhu...dumma knä!

Har iallafall köpt halloween kläder nu!! tjohow XD

i vecka ska jag nog ta och åka till stockholm, för jag får pengar av mamma eftersom jag inte ska dra på konserten, så det blir shopping då=D fast jag vet inte om jag ska köpa kläder eller TH prylar =P vi får se=D

nu ska jag gå och äta
puss på er älsklingar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0